ebook
LEARNING FROM WINNERS
RAYMOND PETTIT
- Código de artículo:
- E2000056504
- Editorial:
- PSYCHOLOGY PRESS
- Fecha edición:
- 27-08-2007
- ISBN:
- 9781136676765
- Páginas:
- 200
- Formato:
- Vitalsource
- Tipo de libro:
- Ebook
- DRM
- Si
This book demonstrates how the best companies use the creative application of research, done up front, to produce the big ideas with significant impact on the market and on the people, employees, partners, retailers and customers. Readers of this book will experience how brand managers and their agencies use the right research to drive new brand in
Artículos relacionados
-
Impresión bajo demanda
-
Impresión bajo demanda
-
Impresión bajo demanda
-
Impresión bajo demanda
-
Impresión bajo demanda
-
Impresión bajo demanda
Vas a comprar el ebook "LEARNING FROM WINNERS" deseas revisar tus datos de facturación
X
Este sitio web utiliza cookies, tanto propias como de terceros, para mejorar su experiencia de navegación. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Más información